vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
Анотація Інфраструктура товарного ринку

Анотація Інфраструктура товарного ринку

 

 

Викладач

Єфанова Наталія Олександрівна

Семестр

4

Освітньо-професійний ступінь

фаховий молодший бакалавр

Кількість кредитів ЄКТС

3

Форма контролю

Залік

Аудиторні години

46 (30 год. лекцій, 16 год. практичних)

 

Загальний опис дисципліни

Мета курсу –надати здобувачам освіти ґрунтовних і достатніх практичних

навичок з аналізу, планування та забезпечення ефективності господарювання, а також сформувати підґрунтя компетентного підходу до розв’язання повсякденних господарсько-торговельних та організаційних проблем діяльності суб’єктів інфраструктури.

 

Завдання курсу – розвинути у здобувачів освіти базові знання з теорії та

практики економічних відносин суб’єктів інфраструктури товарного ринку.

 

Предмет курсу – економічна діяльність суб’єктів інфраструктурного

комплексу товарного ринку щодо забезпечення ефективного товарного обігу та його інтенсифікації, дії економічних законів, яким підпорядковується цей процес.

 

Основними завданнями дисципліни є:

- сформувати у здобувачів освіти  стійкі знання з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку та її ролі в ринковій економіці;

- зорієнтувати їх на пошук найкращих умов здійснення ефективної

діяльності суб’єктами інфраструктури товарного ринку;

- допомогти здобувачам освіти оволодіти вмінням та навичками самостійного

визначення та застосування методів раціональної організації та планування

діяльності інфраструктурного комплексу.

 

У результаті вивчення дисципліни здобувач освіти повинен:

знати: сутність та значення інфраструктури товарного ринку в ринковій

економіці, елементи ІТР, маркетингові концепції розвитку ІТР, характеристики основних видів оптової торгівлі.

вміти: здійснювати комплексну оцінку стану та розвитку

інфраструктурного комплексу товарного ринку, його відповідність вимогам

сучасної ринкової економіки, системно оцінювати техніко-економічні показники діяльності суб’єктів інфраструктурного комплексу; формувати раціональні комерційні зв’язки з оптової закупівлі та продажу товарів; розробляти концепції та рекомендації з комплексного розвитку інфраструктури товарного ринку.

бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що

вивчаються дисципліною, з розвитком економічних процесів та явищ.

 

Теми лекцій

 1.Інфраструктура товарного ринку: сутність, склад, і проблеми розвитку

 2.Сучасна характеристика товарного ринку

 3.Сутність інфраструктури товарного ринку

 4.Маркетингові посередники в інфраструк­турі товарного ринку

 5. Інформаційна та організаційно-комер­ційна діяльність в ІТР

 6. Місце торгівлі в ринковій економіці

 7. Макроорганізація оптової торгівлі

 8. Підприємства оптової торгівлі

 9. Підприємства роздрібної торгівлі

10. Основи мерчандайзингу

11. Організатори оптового обігу товарів і послуг

12. Персональний продаж

13. Лізинг

14. Логістика – інструмент розвиненої ринкової економіки

 

Теми семінарських та практичних занять

  1. Сутність інфраструктури товарного ринку
  2. Інформаційна та організаційно-комерційна діяльність в ІТР
  3. Місце торгівлі в ринковій економіці
  4. Підприємства оптової торгівлі
  5. Основи мерчандайзингу
  6. Персональний продаж
  7. Лізинг
  8. Логістика – інструмент розвиненої ринкової економіки