vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
ОПП "Профільна середня освіта"

ОПП "Профільна середня освіта"

Загальні положення освітньої програми ВКМНАУ

Освітня програма професійної середньої освіти ВКМНАУ для здобувачів освітньо-професійного ступеню «фаховий молодший бакалавр», що здійснює підготовку фахових молодших бакалаврів на основі базової загальної середньої  освіти, розроблена відповідно вимогам Закону України «Про освіту» частини 3 статті 12 Закону України «Про загальну середню освіту» з метою впровадження Державного стандарту базової i повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 23 листопада 2011 року № 1392 та з урахуванням наказів Міністерства освіти і науки України від 20 квітня 2018 року № 408 «Про затвердження типової програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня», №570 від 01.06.2018 «Про затвердження типової освітньої програми профільної середньої освіти закладів освіти, що здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової середньої освіти».

Освітня програма профільної середньої освіти коледжу для здобувачів освітньо-професійного ступеню «фаховий молодший бакалавр», що здійснює підготовку фахових молодших бакалаврів на основі базової загальної середньої освіти (далі – освітня  програма) забезпечує виконання Державного стандарту, а також визначає засади розроблення та впровадження освітніх програм профільної середньої освіти для підготовки фахових молодших бакалаврів на її основі.

Освітня програма визначає:

  • загальний обсяг та структуру навчального навантаження (Додатки 1-6), орієнтовну тривалістьi можливі взаємозв'язки окремих предметів, факультативів, спецкурсів за вибором та їх інтеграції, а також логічну послідовність їх вивчення;
  • очікувані результати навчання здобувачів освіти, подані в рамках навчальних програм, затверджених наказами МОН від 23.10.2017 № 1407 «Про надання грифу МОН навчальним програмам для учнів 10-11 класів загальної середньої освіти»;
  • пропонований зміст окремих предметів, які мають гриф «Затверджено» Міністерством освіти i науки України i розміщені на офіційному веб-сайті МОН;
  • рекомендовані форми організацій освітнього процесу та інструменти внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • вимоги до oci6, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою.

Загальний обсяг та структура навчального навантаження

Загальний обсяг навчального навантаження для здобувачів освіти І – ІІ  курсів у частині профільної середньої освіти, який фінансується, складає 2660 годин.

Гранично допустиме тижневе навантаження на здобувача освіти I-II курсів у частині профільної середньої освіти склад30 годин. Частина навчальних годин з предмету «Фізична культура» (2 години на тиждень) не враховуються при визначенні гранично допустимого тижневого навантаження здобувачів освіти.

Освітня програма коледжу на основі Типової освітньої програми та відповідний навчальний план профільної середньої освіти розробляються відповідно до статті 15 Закону України «Про загальну середню освіту» та Державного стандарту. Вони передбачають години на вивчення базових предметів, вибірково-обов'язкових предметів, профільних предметів i спеціальних курсів. При складанні навчального плану перелік предметів з блоку вибірково-обов’язкових, профільних та спеціальних курсів сформовано коледжем самостійно з урахуванням знань та спеціальності, з якої здійснюється підготовка за освітньо-професійним ступенем «фаховий молодший бакалавр».

Частину навчальних годин призначено для забезпечення профільного навчання, яке є невід’ємною  частиною професійної підготовки фахових молодших бакалаврів. Профіль навчання формується відповідно до спеціальності, за якою здійснюється підготовка здобувачів освітньо-професійного ступеню «фаховий молодший бакалавр». Перелік профільних предметів визначається коледжем, якщо інше не передбачено стандартами освіти.

Зміст профілю навчання реалізується системою окремих предметів і курсів:

  • базові та вибірково-обов’язкові предмети;
  • профільні дисципліни;
  • спеціальні курси та факультативи.

Спеціальні курси разом із профільними предметами відображають специфіку конкретного профілю навчання i визначають його сутність. Вони призначені для доповнення, поглиблення змісту окремих розділів профільних предметів, містять додаткові споріднені розділи, що не включені до освітніх програм, або надають здобувачам освіти знання з сфери майбутньої професійної Спеціальні курси реалізовуються за рахунок додаткових годин.

Факультативні курси є засобом задоволення пізнавальних інтересів та освітніх  потреб здобувачів освіти у галузях, які загалом не пов'язані з обраним профілем навчання. Факультативні курси реалізовуються за рахунок додаткових годин.

Результати навчання спецкурсів та факультативних курсів, які виходять за рамки Державного стандарту, будуть зараховані в результатах навчання за освітньо-професійною програмою фахового молодшого бакалавра, обсяги яких визначаються у кредитах ЄКТС та зараховуються в дисциплінах навчального плану підготовки за освітньо-професійним ступенем «фаховий молодший бакалавр». При складанні навчальних планів кількість годин на вивчення базових або профільних предметів може бути збільшена за рахунок додаткових годин.

Очікуванні результати навчання здобувачів освіти.

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати викладач у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей  освітньо-професійного ступеню «фаховий молодший бакалавр».

з/п

Ключові компетентності

Компоненти

1

Спілкування державною мовою

Уміння: ставити запитання i розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати i перетворювати тексти задач (усно i письмово), грамотно  висловлюватися рідною мовою, доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникати невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас.

Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань.

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей, доведення правил, теорем.

2

Спілкування іноземними мовами

Уміння: здійснювати спілкування в межах сфер, тем i ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст іноземними мовами сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із рівним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб.

Ставлення: критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; висловлювати свої думки, почуття та ставлення; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування; ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою.

Навчальні ресурси: підручники, словники, довідкова література, мультимедійні засоби, адаптовані іншомовні тексти.

З

Математична компетентність

Уміння: оперувати текстовою та числовою інформацією, встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньоїдійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв'язувати задачі, зокрема практичного змісту, будувати i досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів i явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях.

Ставлення: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві,  розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів.

Навчальні ресурси: розв'язування математичних задач,

i обов'язково таких, що моделюють реальні життєві ситуації.

4

Основні компетентності у природничих науках i технологіях

Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі, будувати та досліджувати природні явища i процеси; послуговуватися технологічними пристроями.

Ставлення: усвідомлення властивості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій, усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях.

Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональнізалежностірезультатів впливу людської діяльності на природу.

5

Інформаційно-цифрова компетентність

Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв'язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень.

Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв'язування математичних задач.

Навчальні ресурси:візуалізація даних, побудова графіківта діаграм за допомогою програмних засобів.

6

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.

Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь;  зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності.

Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії.

7

Ініціативність і підприємливість

Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності,  практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальні способи розв'язання життєвого завдання.

Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це  й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших.

Навчальні ресурси: завдання підприємницького змісту (оптимізаційні задачі).

8

Соціальна  і громадянська компетентність

Уміння: висловлювати власну думку, слухати i чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді,  виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг i товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані.

Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією .

Навчальні ресурси: завдання соціального змісту.

9

Обізнаність і

самовираження у сфері культури

Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурніособливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєїдіяльності (малюнків, текстів, схем тощо).

Ставлення: культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства.

Навчальні ресурси: математичні моделі в різних видах мистецтва.

10

Екологічна грамотність і  здорове життя

Уміння: аналізувати i критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретаціїрезультатів вирішення проблем можуть бути використанні для маніпулювання.

Ставлення: усвідомлення взаємозв'язку окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природних ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо.

Навчальні ресурси: навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя.

 

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність i здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами окремих предметів.

Ключові та загальнопредметні  компетентності, окремі предмети та предметні цикли можуть інтегруватися, формуючи наскрізні лінії.

Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я i безпека», «Підприємливість i фінансова грамотність» спрямоване на формування у здобувачів освіти здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових i загальнопредметних компетентностей, окремих предметів та предметних циклів, їх необхідно враховувати при формуванні студентського середовища. Наскрізні лінії є  соціально значимими надпредметними темами, якідопомагають формуванню у здобувачів освіти уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Навчання за наскрізними лініями реалізується насамперед через:

  • організацію освітнього середовища – змістта цілі наскрізних тем враховуються при формуванні духовного, соціального i фізичного середовища навчання;
  • окремі предмети – виходячиіз наскрізних тем при вивченні предмета, проводяться відповідні трактовки, приклади і методи навчання, реалізуються надпредметні, міжособистісні проєкти. Роль окремих предметів при навчанні за наскрізними темами різна і залежить від цілей і змісту окремого предмета та від того, наскільки тісно той чи інший предметний цикл пов'язаний із конкретною наскрізною темою.

Наскрізналінія

Коротка характеристика

Екологічна безпека й сталий розвиток

Формування здобувачів освіти соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь .

Проблематика наскрізної лініїреалізується через завдання з реальними даними про використання природних ресурсів, їx збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвитку бережливого ставлення до навколишнього середовища, екології, формуванню критичного мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. Можливі заняття на відкритому повітрі.

Громадянська відповідальність

Сприятиме формуванню відповідального члена громади суспільства, що розуміє принципи i механізми функціонування суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі  роботи, роботи в групі, проєкти тощо), яка поєднуєокремі предмети між собою i розвивання у здобувачів освіти готовність до співпраці, , толерантність щодо різноманітних способів діяльності i думок. Вивчення окремого предмета має викликати в здобувачів освіти якомога більше позитивних емоцій, а їїзміст – бути  націленим на виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності.  Викладач покликаний зіграти важливу роль у формуванні толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

Викладач повинен сприяти формуванню у здобувачів освіти толерантного ставлення до товаришів, порядності, чесності.

Здоров'я i безпека

Завданням наскрізної лінії є становлення здобувача освіти як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя іформувати навколо себе безпечне життєве середовище.

Реалізується через завдання з реальними даними про безпеку іохорону здоров'я (текстові завдання, пов'язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів i транспортних засобів). Варто звернути увагу на проблеми, пов'язані із ризиками для життя i здоров’я. Вирішення проблем, знайдених з «ага (wow) –ефектом», пошук оптимальних методів вирішення i розв’язування задач тощо, здатні викликати у здобувачів освіти чимало радісних емоцій.

Підприємливість i фінансова грамотність

Наскрізна лінія націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння здобувачами освіти практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

Ця наскрізна лінія пов'язана з розв'язуванням практичних завдань щодо планування господарськоїдіяльності та реальноїоцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів.

 

Необхідною умовою формування компетентностей єдіяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення здобувачів освіти до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності,а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту в практичної ситуації, а й по можливості створювати умови для самостійного виведення нового знання, перевірці його на практиці і встановлення причинно-наслідкових зв’язків шляхом створення проблемних ситуацій, організації спостережень, дослідів та інших видів діяльності. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньо предметних зв’язків, а саме: змістовно-інформаційних, операційно-діяльнісних i організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес здобувачів освіти до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу i формування наукового світогляду. Здобувачі освіти набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

Вимоги до oci6, які можуть розпочинати здобуття профільної середньої освіти.

Профільна середня освіта здобувається після здобуття базової середньої освіти.

Рекомендовані форми організації освітнього процесу.

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи занять:

  • формування компетентностей;
  • перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
  • корекції основних компетентностей;
  • комбіноване заняття.
  • розвитку компетентностей;

Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, заняття-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні заняття (заняття-«суди», заняття-дискусійна група, заняття з навчанням одних здобувачів освіти іншими), інтегровані  заняття, проблемне заняття, відео-заняття, прес-конференцій, ділові ігри тощо.

Засвоєння нового матеріалу можна проводити на лекції, конференції, екскурсії i т. д. Для конференції, дискусії викладачем або здобувачами освіти визначаються теми доповідей здобувачів освіти, основні напрями самостійної роботи.

На навчальній екскурсії здобувачі освіти отримують знання, знайомлячись в експонатами в музеї, з роботою механізмів на підприємстві, спостерігаючи за різноманітними процесами, що відбуваються у природі. Консультації проводяться із здобувачами освіти, які не були присутні на попередніх заняттях або не зрозуміли, не засвоїли зміст окремих предметів. Розвиток i корекцію основних компетентностей можна, крім заняття відповідного типу, проводити на семінарі, заключній конференції, екскурсії тощо. Семінар як форма організації об'єднує бесіду та дискусію здобувачів освіти. Заключна конференція може будуватися як у формі дискусії,  так i у формі диспуту, на якому обговорюються полярні точки зору. Викладач або здобувач освіти підбивають підсумки обговорення i формулюють висновки.

З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім заняття проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності здобувачів освіти в експериментальній та практичній діяльності.

Досягнутікомпетентності здобувачів освіти можуть застосувати на практичних заняттях i заняттях практикуму. Практичне заняття - це така форма організації, в якій здобувачам освіти надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності.

Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція повинна передбачати обговорення ключових положень вивченого матеріалу, здобувачем освіти розкриваються нові узагальнюючі підходи до його аналізу.

Оглядова конференція може бути комплексною, тобто реалізувати міжпредметні зв'язки в узагальненні й систематизації навчального матеріалу.

Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення здобувачів освіти з об'єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отриманні знання.

Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Здобувачі освіти одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед викладачем.

Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях здобувачів освіти самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу.

Екскурсії в першу чергу покликані показати здобувачам освіти практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливопоєднувати зі збором здобувачів освіти по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань).

Здобувачі освіти можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-заняття) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті  окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів  протягом навчального року.

Вибір форм i методів навчання викладач визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти.

Система забезпечення якості освіти складається з наступних компонентів:

  • кадрове забезпечення освітньої діяльності;
  • навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;
  • матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності;
  • якість проведення навчальних занять;
  • моніторинг досягнення здобувачів освіти результатів навчання (компетентностей).

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

  • оновлення методичної бази освітньої діяльності;
  • контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок здобувачів освіти, розробка рекомендацій щодо їx покращення;
  • моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;
  • створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників

На підставі затвердженої освітньої програми профільної середньої освіти коледжу для здобувачів освітньо-професійного ступеню «фаховий молодший бакалавр», що здійснює підготовку фахових молодших бакалаврів на основі базової загальної середньої освіти розробляються навчальні плани для всіхосвітньо-професійних програм, що конкретизують організацію освітнього процесу(Додатки 1-6).

 

 

         Додаток 1

Перелік предметів профільної середньої освіти

Спеціальність 071 Облік і оподаткування

ОПП Бухгалтерський облік

№ з/п

Назви навчальних предметів

Кількість годин

1.1.

Предмети профільної середньої освіти (базові предмети)

1748

1.

Українська мова

140

 

Укр. мова (за проф. спрямуванням)

22

2.

Українська література

140

3.

Зарубіжна література

70

4.

Іноземна мова

140

 

Іноземна мова (за проф. спрямуванням)

44

5.

Історія України

105

 

Історія України

22

6.

Всесвітня історія

70

7.

Громадянська освіта

70

 

Політологія

 

 

Соціологія

 

8.

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

210

 

Вища математика

46

 

Природничі науки (інтегрований курс)

 

9.

Біологія і екологія

108

 

Екологія

24

10.

Географія

33

11.

Фізика і астрономія

130

12.

Хімія

59

13.

Фізична культура

210

14.

Захист України

105

1.2.

Вибірково-обовязкові предмети

256

1.

Інформатика

140

 

Інформатика і комп’ютерна техніка

46

2.

Технології

70

1.3.

Профільні предмети

656

  1.  

Економіка

42

 

Національна економіка

24

  1.  

Політична економія

48

  1.  

Правознавство

26

  1.  

Економіка підприємства

48

  1.  

Основи філософських знань

26

  1.  

Бухгалтерський облік

46

  1.  

Статистика

26

  1.  

Підприємницька діяльність

46

  1.  

Казначейська справа

46

  1.  

Безпека життєдіяльності

24

  1.  

Охорона праці

24

  1.  

Історія української культури

22

  1.  

Страхування

22

  1.  

Індивідуальні заняття, факультативи

110

1.4

Спеціальні курси

46

1.

Інформатика і комп’ютерна техніка(навчальна практика)

30

 

Всього

2660

 

         Згідно з наказом МОН №570 від 01.06.2018 року частина дисциплін, що формують загальні компетентності та дисципліни за вибором закладу освіти відповідно до Освітньо-професійної освітиБухгалтерський облікінтегруються в предмети профільної середньої освіти, а саме: дисципліна  «Соціологія», яка формує загальні компетентності в предмет профільної середньої освіти « Громадянська освіта»;  дисципліна «Політологія» за вибором закладу освіти в предмет профільної середньої освіти «Громадянська освіта».

 

Додаток 2

Перелік предметів профільної середньої освіти

Спеціальність 072 Фінанси, банківська справа та страхування

ОПП Фінанси і кредит

№ з/п

Назви навчальних предметів

Кількість годин

1.1.

Предмети профільної середньої освіти

1748

1.

Українська мова

140

 

Укр. мова (за проф. спрямуванням)

22

2.

Українська література

140

3.

Зарубіжна література

70

4.

Іноземна мова

140

 

Іноземна мова (за проф. спрямуванням)

44

5.

Історія України

105

 

Історія України

22

6.

Всесвітня історія

70

7.

Громадянська освіта

70

 

Політологія

 

 

Соціологія

 

8.

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

210

 

Вища математика

46

 

Природничі науки (інтегрований курс)

 

9.

Біологія і екологія

108

 

Екологія

24

10.

Географія

33

11.

Фізика і астрономія

130

12.

Хімія

59

13.

Фізична культура

210

14.

Захист України

105

1.2.

Вибірково-обовязкові предмети

256

1.

Інформатика

140

 

Інформатика і комп’ютерна техніка

46

2.

Технології

70

1.3.

Профільні предмети

656

  1.  

Економіка

42

 

Національна економіка

24

  1.  

Політична економія

48

  1.  

Правознавство

26

  1.  

Економіка підприємства

48

  1.  

Основи філософських знань

26

  1.  

Бухгалтерський облік

46

  1.  

Статистика

26

  1.  

Підприємницька діяльність

46

  1.  

Казначейська справа

46

  1.  

Безпека життєдіяльності

24

  1.  

Охорона праці

24

  1.  

Історія української культури

22

  1.  

Страхування

22

  1.  

Індивідуальні заняття, факультативи

110

1.4

Спеціальні курси

46

1.

Інформатика і комп’ютерна техніка(навчальна практика)

30

 

Всього

2660

        

Згідно з наказом МОН №570 від 01.06.2018 року частина дисциплін, що формують загальні компетентності та дисципліни за вибором закладу освіти відповідно до Освітньо-професійної освітиФінанси і кредитінтегруються в предмети профільної середньої освіти, а саме: дисципліна  «Соціологія», яка формує загальні компетентності в предмет профільної середньої освіти « Громадянська освіта»;  дисципліна «Політологія» за вибором закладу освіти в предмет профільної середньої освіти «Громадянська освіта».

 

 

Додаток 3

Перелік предметів профільної середньої освіти

Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

ОПП Товарознавство і комерційна діяльність

№ з/п

Назви навчальних предметів

Кількість годин

1.1.

Предмети профільної середньої освіти

1748

1.

Українська мова

140

 

Укр. мова (за проф. спрямуванням)

22

2.

Українська література

140

3.

Зарубіжна література

70

4.

Іноземна мова

140

 

Іноземна мова (за проф. спрямуванням)

44

5.

Історія України

105

 

Історія України

22

6.

Всесвітня історія

70

7.

Громадянська освіта

70

 

Політологія

 

 

Соціологія

 

8.

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

210

 

Вища математика

46

 

Природничі науки (інтегрований курс)

 

9.

Біологія і екологія

108

 

Екологія

24

10.

Географія

33

11.

Фізика і астрономія

130

12.

Хімія

59

13.

Фізична культура

210

14.

Захист України

105

1.2.

Вибірково-обовязкові предмети

256

1.

Інформатика

140

 

Інформатика і комп’ютерна техніка

46

2.

Технології

70

1.3.

Профільні предмети

656

1.

Економіка

42

 

Національна економіка

24

2.

Політична економія

48

3.

Правознавство

26

4.

Економіка підприємства

48

5.

Основи філософських знань

26

6.

Бухгалтерський облік

46

7.

Статистика

26

8.

Підприємницька діяльність

46

9.

Комунікаційна діяльність

46

10.

Безпека життєдіяльності

24

11.

Біржова діяльність

22

12.

Історія української культури

22

13.

Індивідуальні заняття, факультативи

110

1.4

Спеціальні курси

46

1.

Інформатика і комп’ютерна техніка(навчальна практика)

30

 

Всього

2660

 

         Згідно з наказом МОН №570 від 01.06.2018 року частина дисциплін, що формують загальні компетентності та дисципліни за вибором закладу освіти відповідно до Освітньо-професійної освітиТоварознавство і комерційна діяльністьінтегруються в предмети профільної середньої освіти, а саме: дисципліна  «Соціологія», яка формує загальні компетентності в предмет профільної середньої освіти « Громадянська освіта»;  дисципліна «Політологія» за вибором закладу освіти в предмет профільної середньої освіти «Громадянська освіта».

 

 

 

Додаток 4

Перелік предметів профільної середньої освіти

Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

ОПП Фахівець з інформаційних технологій

№з/п

Назви навчальних предметів

Кількість годин

1.1.

Предмети профільної середньої освіти

1748

1.

Українська мова

140

 

Укр. мова (за проф. спрямуванням)

22

2.

Українська література

140

3.

Зарубіжна література

70

4.

Іноземна мова

140

 

Іноземна мова (за проф. спрямуванням)

44

5.

Історія України

105

 

Історія України

22

6.

Всесвітня історія

70

7.

Громадянська освіта

70

 

Політологія

 

 

Соціологія

 

8.

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

210

 

Вища математика

46

 

Природничі науки (інтегрований курс)

 

9.

Біологія і екологія

108

 

Екологія

24

10.

Географія

33

11.

Фізика і астрономія

130

12.

Хімія

59

13.

Фізична культура

210

14.

Захист України

105

1.2.

Вибірково-обов’язкові предмети

256

1.

Інформатика

140

 

Інформатика і комп’ютерна техніка

46

2.

Технології

70

1.3.

Профільні предмети

616

  1.  

Економіка

42

 

Національна економіка

24

  1.  

Політична економія

48

  1.  

Правознавство

26

  1.  

Економіка підприємства

48

  1.  

Основи філософських знань

26

  1.  

Бухгалтерський облік

46

  1.  

Статистика

26

  1.  

Підприємницька діяльність

46

  1.  

Планування та організація виробничої діяльності підприємства

46

  1.  

Безпека життєдіяльності

24

  1.  

Охорона праці

24

  1.  

Історія української культури

22

  1.  

Біржова діяльність

22

  1.  

Індивідуальні заняття, факультативи

110

1.4

Спеціальні курси (за вибором здобувача освіти)

46

1.

Інформатика і комп’ютерна техніка(навчальна практика)

30

 

Всього

2660

 

Згідно з наказом МОН №570 від 01.06.2018 року частина дисциплін, що формують загальні компетентності та дисципліни за вибором закладу освіти відповідно до Освітньо-професійної програми Фахівець з інформаційних технологій інтегруються в предмети профільної середньої освіти, а саме: дисципліна  «Соціологія», яка формує загальні компетентності в предмет профільної середньої освіти « Громадянська освіта»;  дисципліна «Політологія» за вибором закладу освіти в предмет профільної середньої освіти «Громадянська освіта».

 

Додаток 5

Перелік предметів профільної середньої освіти

Спеціальність 081 Право

ОПП Правознавство

№ з/п

Назви навчальних предметів

Кількість годин

1.1.

Предмети профільної середньої освіти

1690

1.

Українська мова

140

 

Укр. мова (за проф. спрямуванням)

30

2.

Українська література

140

3.

Зарубіжна література

70

4.

Іноземна мова

140

 

Іноземна мова (за проф. спрямуванням)

46

5.

Історія України

105

 

Історія України

24

6.

Всесвітня історія

70

7.

Громадянська освіта

90

 

Соціологія

 

 

Економічна теорія

 

8.

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

210

 

Природничі науки (інтегрований курс)

 

9.

Біологія і екологія

108

10.

Основи екології

24

11.

Географія

33

12.

Фізика і астрономія

130

13.

Хімія

55

14.

Фізична культура

210

15.

Захист України

105

1.2.

Вибірково-обов’язкові предмети

264

1.

Інформатика

70

2.

Технології

120

3.

Основи інформатики та обчислювальної техніки

37

4.

Комп’ютерні технології в юридичній діяльності

37

1.3.

Профільні предмети і спеціальні курси

706

  1.  

Теорія держави і права

120

  1.  

Конституційне право України

110

  1.  

Юридична деонтологія

34

  1.  

Історія держави і права України

90

  1.  

Державне будівництво і місцеве самоврядування

46

  1.  

Організація судових і правоохоронних органів

80

  1.  

Історія держави і права зарубіжних країн

46

  1.  

Основи римського і цивільного права

30

  1.  

Факультативи і спецкурси

110

 

Всього

2660

 

Згідно з наказом МОН №570 від 01.06.2018 року частина дисциплін, що формують загальні компетентності та дисципліни за вибором закладу освіти відповідно до Освітньо-професійної програми Правознавство інтегруються в предмети профільної середньої освіти, а саме: дисципліни  «Соціологія»,«Економічна теорія»,  які  формують загальні компетентності в предмет профільної середньої освіти «Громадянська освіта».

 

Додаток 6

Перелік предметів профільної середньої освіти

Спеціальність 193 Геодезія та землеустрій

Освітньо-професійна програма Геодезія та землеустрій

№ з/п

Назви навчальних предметів

Кількість годин

1.1.

Предмети профільної середньої освіти

1784

1.

Українська мова

140

 

Укр. мова (за проф. спрямуванням)

34

2.

Українська література

140

3.

Зарубіжна література

70

4.

Іноземна мова

140

 

Іноземна мова (за проф. спрямуванням)

46

5.

Історія України

105

 

Історія України

34

6.

Всесвітня історія

70

7.

Громадянська освіта

90

 

Соціологія

 

 

Економічна теорія

 

8.

Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)

210

 

Вища математика

40

 

Природничі науки (інтегрований курс):

 

9.

Біологія і екологія

108

 

Екологія

24

10.

Географія

33

11.

Фізика і астрономія

130

12.

Хімія

55

13.

Фізична культура

210

14.

Захист України

105

1.2.

Вибірково-обов’язкові предмети

252

1.

Інформатика

70

2.

Технології

120

3.

Комп’ютеризація землевпорядного виробництва

38

4.

Історія земельних відносин

24

1.3.

Профільні предмети

394

1.

Основи правознавства

50

2.

Основи с/г виробництва

60

3.

Державний контроль і моніторинг земель

50

4.

Топографічне і землевпорядне креслення

100

5.

Геодезія

134

1.4

Спеціальні курси (за вибором здобувача освіти)

230

1.

Нівелювання

30

2.

Мензульна зйомка

30

3.

Теодолітна зйомка

60

4.

Факультативи

110

 

Всього

2660

 

Згідно з наказом МОН №570 від 01.06.2018 року частина дисциплін, що формують загальні компетентності та дисципліни за вибором закладу освіти відповідно до Освітньо-професійної програми Геодезія та землеустрій інтегруються в предмети профільної середньої освіти, а саме: дисципліни  «Соціологія»,«Економічна теорія»,  які  формують загальні компетентності в предмет профільної середньої освіти «Громадянська освіта».