vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
Наказ

Наказ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ КОЛЕДЖ

МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

НАКАЗ

«12» березня 2020 р.                               №36                                        м. Вознесенськ

 

Про невідкладні заходи щодо запобігання

захворюванням викликаних коронавірусом СОVID-19

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року за №211 «Про запобігання поширенню на території України корона-вірусу СОVID-19», а також листа Міністерства освіти і науки від 11 березня 2020 року за №1/9-154 та розпоряджень ректора МНАУ від 03.03.2020 р. №19-р, від10.03.2020 р. №20-р.

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Запровадити карантин, призупинивши з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року проведення аудиторних навчальних занять та масових заходів освітнього, наукового, соціального, спортивного, мистецько-розважального, профорієнтаційного характеру, зокрема олімпіад, спартакіади, змагань, конкурсів у всіх корпусах та на території Вознесенського коледжу Миколаївського НАУ. Заборонити участь здобувачів вищої освіти коледжу від його імені у будь-яких масових заходах поза межами коледжу.

 

2. Заступнику директора з навчальної роботи (Тубичко О.М.), завідувачам відділень (Гаврисенко В.І., Ободова В.В.) перевести всі форми навчання здобувачів освіти, а також слухачів курсів підготовки до ДПА коледжу на період з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року на дистанційне навчання з використанням системи «Мооdl» та інших інформаційно-комунікаційних технологій.

 

3. Навчальному відділу (Тубичко О.М.), завідувачці відділення (Ободовій В.В.):

 

3.1. Скорегувати графік освітнього процесу здобувачів освіти денної форми навчання та графік лабораторно-екзаменаційних сесій здобувачів освіти заочної форми навчання до 27.03.2020 року.

3.2. Внести зміни до розкладу занять, екзаменаційної ceciї, атестації здобувачів освіти до 30.03.2020 року, забезпечивши виконання в повному обсязі вcix видів навчальних poбіт та форм контролю, передбачених навчальними планами, в т.ч. проведення навчальних та лабораторних занять, екзаменів та підготовки до ДПА (для студентів IІ курсу).

3.3. Оприлюднити на офіційному сайті коледжу зміни до розкладу занять, екзаменаційної  ceciї, атестації здобувачів вищої освіти до 30.03.2020 року.

 

4. Заступнику директора з навчальної роботи (Тубичко О.М.), завідувачам відділень (Гаврисенко В.І., Ободова В.В.):

Оповістити здобувачів освіти денної та заочної  форми навчання коледжу щодо тимчасового призупинення аудиторних навчальних занять, змін у графіку освітнього процесу здобувачів ocвіти денної форми навчання, графіку лабораторно-екзаменаційних сесій здобувачів освіти заочної форми навчання.

Повідомити здобувачів освіти денної та заочної форми навчання коледжу про зміни у розкладі занять, екзаменаційної ceciї, атестації здобувачів освіти до 30.03.2020 р.

 

5. Заступнику директора з навчальної роботи (Тубичко О.М.), завідувачам відділень (Гаврисенко В.І., Ободова В.В.), методисту (Мерненко О.В.), головам циклових комісій коледжу:

5.1. Оповістити педагогічних npaцівників та навчально - допоміжний персонал щодо тимчасового призупинення аудиторних навчальних занять та змін у графіку освітнього процесу здобувачів освіти денної форми навчання, графіку лабораторно-екзаменаційних ceciй здобувачів освіти заочної форми навчання.

5.2. Забезпечити організацію та контроль щодо консультування здобувачів освіти в дистанційному режимі.

5.3. Розробити заходи щодо часткового переведення педагогічних працівників на роботу в дистанційному режимі та на виконання всіх видів poбіт (організаційно-педагогічної, методичної) тощо та оприлюднити на офіційному сайті коледжу. Уточнити індивідуальні плани роботи педагогічних працівників з урахуванням періоду зазначеного в пункті 1 даного наказу та проконтролювати їх виконання.

5.4. Повідомити педагогічних працівників про зміни у розкладі занять, екзаменаційної ceciї, атестації здобувачів освіти до 30.03.2020року.

 

6. Заступнику директора з АГР (Смірнову Ю.І.), головному бухгалтеру (Ємельяновій О.В.) та керівникам структурних підрозділів забезпечити безперервну роботу співробітників відповідно до їхніх функціональних обов'язків.

 

7. Заступнику директора з навчальної роботи (Тубичко О.М.), завідувачам відділень (Гаврисенко В.І., Ободова В.В.) забезпечити безперервність освітнього процесу в коледжі.

 

 8. Заступнику директора з виховної роботи (Керлан О.О.) організувати інформування здобувачів освіти, педагогічних працівників та співробітників коледжу щодо заходів запобігання поширення хвороби, проявів хвороби та дій у випадку захворювання.  Розмістити вичерпну інформацію на офіційному сайті коледжу.

 

9. Заступнику директора з АГР (Смірнову Ю.І.) на період карантину:

9.1.Забезпечити виконання профілактичних заходів щодо попередження масового розповсюдження гостро респіраторної хвороби, спричиненою корона вірусом COVTD-19 та гострих респіраторних інфекцій.

9.2.Забезпечити в гуртожитку коледжу місця для ізоляції для здобувачів освіти з ознаками гострих респіраторних захворювань.

9.3.Забезпечити виконання рішень тимчасових обласних протиепідемічних комісій.

9.4.Забезпечити пропускний режим коледжу шляхом обмеження доступу на територію, в корпуси та гуртожиток коледжу сторонніх ociб.

9.5.Забезпечити безперервну роботу водопровідної i електромереж у навчальних корпусах, гуртожитку i інших об'єктах коледжу, протипожежну безпеку, проведення аварійно-відновлювальних poбіт.

 

10. Завідувачці бібліотеки коледжу (Гойда Р.В.) на період з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року організувати надання послуг в дистанційному режимі та забезпечити безперебійний доступ до електронних інформаційних pecypсів.

 

11. Адміністратору бази даних (Маковей В.А.) на період з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року забезпечити безперервну роботу інформаційно-телекомунікаційних мереж коледжу в умовах зростання Інтернет - трафіку та лаборанту (Борисовій Л.В.) здійснювати постійне i своєчасне оновлення інформації на офіційному сайті.

12. Призупинити роботу буфету коледжу (Паршукова Ю.).

 

13.Заступнику директора з виховної роботи (Керлан О.О.) на період з 12.03.2020року до 03.04.2020 року створити та очолити оперативну групу з епідеміологічного нагляду у складі завідувачів відділень, голів циклових комісій, кураторів груп та керівників структурних підрозділів.

 

14.Оперативній rpyпі з епідеміологічного нагляду на період з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року: щоденно проводити моніторинг стану захворюваності педагогічних працівників i співробітників коледжу та здобувачів ocвіти, зокрема i тих, які на вказаний період залишаться мешкати у гуртожитку.

 

15.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Директор коледжу                                                            Л.М.Цимбалюк