Популярнi новини:
Робоча зустріч керівного складу провідних секторів Вознесенської районної військової адміністрації
Лекція від офіцера групи спеціальної психологічної підготовки Навчального центру Десантно-штурмових військ
Продовжуємо співпрацювати з КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Вознесенської міської ради»
Засідання педагогічної ради коледжу
Звіт про виконання рішень педагогічної ради
ЗВІТ
про виконання рішень педагогічної ради за 2015 – 2016 навчальний рік
Дата |
Рішення |
Відповідальний |
Що зроблено |
Примітка |
28.08.2015 |
Провести в 2015-2016 н.р. процедуру повторної акредитації Підготовки до вступу у внз громадян України (01.07.2016) та повторне ліцензування робітничих професій (27.12.2016). |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М., за-ступник директора з навчальної роботи Тубичко О.М., завідувачі відділень Гаврисенко В.І., Ободова В.В., завідувач підготовчого відділення Єфанова Н.О. |
Виконано |
|
28.08.2015 |
Активізувати роботу кураторів груп з прогуль-никами занять та невстигаючими студентами. Залучати до роботи студентський актив груп та тісніше співпрацювати з батьками. |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М., заступник директора з навчальної роботи Тубичко О.М., заступник директора з виховної роботи Керлан О.О. |
Виконано |
|
28.08.2015 |
Забезпечити участь у регіональному етапі конкурсу Студент року переможця коледжанського конкурсу |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М., заступник директора з виховної роботи Керлан О.О. |
Виконано |
|
28.08.2015 |
Розпочати І етап профорієнтаційної роботи з вересня місяця . |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М., керівники профорієнтаційних груп. |
Виконано |
|
28.08.2015 |
Провести обласне засідання методичних об’єднань викладачів інформатики та комп’ютерної техніки, англійської мови.
|
Заступник директора з навчально-вироб- ничої роботи Тубичко О.М., голова цикло-вої комісії інформаційних дисциплін Маковєй Ю.В., голова циклової комісії за-гальноосвітніх дисциплін Миронова Н.В., |
Виконано |
|
28.08.2015 |
З метою активізації профорієнтаційної роботи в коледжі затвердити графік роботи профорієнта-ційних груп, закріплених за школами міста та районами області на 2015–2016 н.р. |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М. |
Виконано |
|
20.10.2015 |
Провести атестацію керівних кадрів та викладачів у 2016 році згідно графіку та плану атестаційних заходів. |
Заступник директора з навчальної роботи Тубичко О.М. |
Виконано |
|
20.10.2015 |
Здійснити перевірку методичного забезпечення дисциплін, що викладаються, та особливу увагу щодо поновлення методичних комплексів слід звернути викладачам, які атестуються у 2016 р. |
Заступник директора з навчальної роботи Тубичко О.М. та методист коледжу
|
Виконано |
|
20.10.2015 |
Зобов′язати молодих викладачів коледжу підготувати на конкурс «Педагогічні інновації» навчально-методичні комплекси з дисциплін, що викладають. |
Методист коледжу Коверна Т.А. |
Виконано |
|
20.10.2015 |
Переглянути, поновити та доповнити в базі електронних засобів навчання напрацювання викладачів та удосконалити електронні методичні комплекси в зв′язку зі змінами в навчальних програмах та перепідпорядкуванні. |
Голови циклових комісій та методист коледжу |
Виконано |
|
20.10.2015 |
Закінчити утеплення вікон в гуртожитку та навчальних корпусах. |
Заступник директора з АГЧ Смірнов Ю.І. |
Виконано |
|
20.10.2015 |
Завершити обслуговування казанів топкових. |
Заступник директора з господарської роботи Смірнов Ю.І. |
Виконано |
|
20.10.2015 |
Завершити ремонт оснащення в топкових та другому навчальному корпусі. |
Заступник директора з господарської роботи Смірнов Ю.І. |
Виконано |
|
20.10.2015 |
Провести заскління вікон на запасних сходах у першому корпусі |
Заступник директора з господарської роботи Смірнов Ю.І. |
Виконано |
|
23.11.2015 |
Головам циклових комісій здійснювати моні-торинг результативності роботи викладачів з обдарованими дітьми. Результати моніторингу обговорювати на засіданнях методичної ради. |
Голови циклових комісій |
Виконано |
|
23.11.2015 |
Завідувачам відділеннями при плануванні про-ведення декад відділення й надалі включати заходи, направлені на розвиток творчої особис-тості студентів, а саме: інтелектуальні ігри, турніри, предметні олімпіади, творчі звіти – презентації коледжу, спеціальності, групи, зустрічі з цікавими людьми, екскурсії тощо. |
Завідувачі відділень |
Виконано |
|
23.11.2015 |
Провести фінальний тур конкурсу «Студент року - 2016». Кураторам груп взяти активну участь у підготовці учасників. |
Заступник директора з виховної роботи Усікова К.О., куратори груп |
Виконано |
|
23.11.2015 |
Залучати студентів з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування до активної участі у громадському житті коледжу. Систематизувати проведення різноманітних виховних заходів з вказаними студентами. |
Куратори груп, заступник директора з виховної роботи, соціальний педагог
|
Виконано |
|
23.11.2015 |
Продовжувати здійснення всіх матеріальних виплат, визначених законодавством, студентам з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Забезпечувати й надалі правову підтримку цих студентів. |
Адміністрація, бухгалтерія, соціальний педагог, юрист коледжу
|
Виконано |
|
23.11.2015 |
Здійснити підписку періодичних видань на 2016 рік. |
Завідувач бібліотеки |
Виконано |
|
23.11.2015 |
Поповнити базу даних бібліотеки новими елек-тронними повно текстовими підручниками, замінити, або доповнити електронні розробки по окремим дисциплінам |
Викладачі, методист коледжу, завідувач бібліотеки |
Виконано |
|
23.11.2015 |
Здійснити оновлення та поповнення каталогу напрацюваннями викладачів |
Завідувач бібліотеки, методист коледжу |
Виконано |
|
23.11.2015 |
Скласти список замовлення нової літератури з окремих дисциплін. |
Завідувач бібліотеки, викладачі |
Вересень, виконано |
|
23.11.2015 |
Внести зміни до Графіку навчального процесу на 2015-2016 н.р., а саме: перенести початок ІІ семестру з 15.02.2016 р. на 01.02.2016 р. |
Директор коледжу, заступник директора з навчальної роботи |
Виконано |
|
03.12.2015 |
Затвердити «Правила прийому до Вознесен-ського коледжу МНАУ у 2016 році». |
Директор Цимбалюк Л.М. |
Виконано |
|
28.12.2015 |
Активізувати роботу профорієнтаційних груп коледжу у лютому-березні 2016 року. |
Керівники профорієнтаційних груп |
Виконано |
|
28.12.2015 |
Дати оголошення до місцевої газети «День-за-днем» про початок роботи підготовчих курсів. |
Завідувач відділення довузівської підготовки
|
Виконано |
|
28.12.2015 |
Провести «День відкритих дверей» у квітні 2016 року. |
Директор коледжу, заступник директора з виховної роботи |
Виконано |
|
28.12.2015 |
Розпочати роботу чотирьохмісячних підготовчих курсів з 01.02.2016р. |
Завідувач відділення довузівської підготовки |
Виконано |
|
28.12.2015 |
Пояснити і повідомити під підпис викладачів коледжу про вимоги Закону України «Про запобігання корупції» та заборону використо-вувати свої службові повноваження та пов’я-зані з цим можливості з метою неправомірної вигоди або у зв’язку з прийняттям обіцянки пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб. |
Юрист коледжу Гарбузенко Л.О., викладачі та працівники коледжу |
Виконано |
|
28.12.2015 |
Адміністрації коледжу уживати заходів щодо недопущення будь-якої можливості викладачам та працівникам коледжу використовувати свої службові повноваження з метою отримання неправомірної вигоди. |
Адміністрація коледжу |
Виконано |
|
28.12.2015 |
На час проведення сесій для можливості пові-домляти про виявлені факти вчинення корупцій-них правопорушень встановити «гарячу лінію» за телефоном 4-01-65 та електронною поштою. |
Адміністрація коледжу |
Виконано |
|
28.12.2015 |
Кураторам груп інформувати студентів з питань запобігання і протидії корупції. |
Куратори груп |
Виконано |
|
28.12.2015 |
Довести до відома працівників коледжу про до-тримання вимог законодавства щодо порядку перерахунку благодійних внесків у грошовій формі та заборону працівниками коледжу бра-ти участь у зборі батьківських коштів і роботі благодійних фондів та обліку благодійних (добровільних) внесків і пожертв |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М. |
Вересень |
|
28.12.2015 |
Покращити фізичну роботу зі студентами, що займаються у спецгрупах |
Миронов В.Б., керівник фізичного вихо- вання та викладачі фізичного виховання |
Виконано |
|
28.12.2015 |
Популяризувати серед студентів спортивні заняття після аудиторних занять шляхом змагань між групами та відділеннями. |
викладачі фізичної культури та куратори груп
|
Виконано |
|
28.12.2015 |
Залучати студентів до позааудиторної роботи з фізичного виховання з метою популяризації здорового способу життя, фізичного розвитку студентів та зайнятості після занять |
викладачі фізичної культури та куратори груп
|
Виконано |
|
28.12.2015 |
Висвітлювати в коледжі та на сайті командні та персональні досягнення студентів |
Миронов В.Б., керівник фізичного вихо-вання та викладачі фізичного виховання |
Виконано |
|
25.02.2016 |
Інформацію виконуючої обов’язки головного бухгалтера Міхєєвої Л.В. щодо результатів виконання бюджету коледжу у 2015 р. та планування його на 2016 р. взяти до відома. |
Члени педагогічної ради |
Виконано |
|
25.02.2016 |
Забезпечити організацію та проведення навчаль-них, виробничих та переддипломних практик студентів коледжу відповідно до затвердженого графіку. Внести зміни до навчальної практики відповідно до змін у нормативних документах |
Завідувачі відділень Гаврисенко В.І., Ободова В.В., голови циклових комісій Дранов В.І., Миронова О.О., Маковей Ю.В., Міронова О.О. |
Виконано |
|
25.02.2016 |
Забезпечити активну участь викладачів у конкурсі «Педагогічні інновації» та готовність написання робіт викладачами. |
Голови циклових комісій, методист коледжу |
Виконано |
|
25.02.2016 |
Забезпечити поширення передового педагогічно- го досвіду викладачів коледжу (надрукування творчих робіт) на сторінках педагогічної преси |
Голови циклових комісій, методист коледжу |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Активізувати роботу кураторів груп з прогуль-никами занять та невстигаючими студентами. Залучати до роботи студентський актив груп та тісніше співпрацювати з батьками. |
Куратори груп, завідувачі відділень |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Продовжити ІІ етап профорієнтаційної роботи. |
Голови профорієнтаційних груп, директор коледжу |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Провести фінал конкурсу «Студент року – 2016» 29.03.2016 р. |
Заступник директора з виховної роботи Усікова К.О. |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Взяти активну участь у виставці передового педагогічного досвіду НМЦ – травень 2016. |
Заступник директора з навчальної роботи, методист коледжу |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Провести оп-line тестування студентів спеціаль-ностей «Бухгалтерський облік», «Комерційна діяльність», «Фінанси і кредит», «Землевпорядкування». |
Завідувачі відділень |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Провести обласне засідання методичних об’єд-нань заступників директора з виховної роботи та викладачів іноземної мови 21 квітня 2016р. |
Заступник директора з виховної роботи Усікова К.О., викладачі іноземної мови Макогон Л.І. та Швець Н.А. |
Виконано частково: семі-нар викладачів іноземної мови проведено на базі іншого коледжу |
|
22.03.2016 |
Провести заключний етап атестації педаго-гічних працівників коледжу (квітень 2016р.) |
Адміністрація та методист коледжу |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Взяти участь у регіональних та фінальних спортивних змаганнях, які проводяться під егідою НМЦ «Агроосвіта». |
Керівник з фізичного виховання коледжу Миронов В.Б. |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Викладачам, які здійснюють керівництво прак-тиками, посилити контроль за дотриманням техніки безпеки студентами під час проход-ження навчальної та виробничої практики. |
Викладачі-керівники практик, куратори груп |
Виконано |
|
22.03.2016 |
Здійснювати постійний контроль за викладача- ми – керівниками практичного навчання щодо заповнення ними «Журналу інструктажу з питань охорони праці» під час проведення навчальних практик. |
Завідувачі відділень Гаврисенко В.І. та Ободова В.В.
|
Виконано |
|
25.04.2016 |
Забезпечити методичну підготовку та організацію проведення державних екзаменів відповідно до затвердженого графіку. |
Завідувачі відділень Гаврисенко В.І. та Ободова В.В.
|
Виконано |
|
25.04.2016 |
Організувати оформлення звітів голів ДЕК до навчальної частини відповідно до розкладу державних екзаменів. |
Завідувачі відділень Гаврисенко В.І. та Ободова В.В., голови циклових комісій |
Виконано |
|
25.04.2016 |
Продовжувати ведення профорієнтаційної роботи у ІІ семестрі 2015-2016 н.р. |
Керівники профорієнтаційних груп |
Виконано |
|
25.04.2016 |
Розпочати роботу відбіркової комісії Вознесенського коледжу МНАУ згідно з Правилами прийому на 2016 р. |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М., відповідальний секретар відбіркової комісії Подольська І.С. |
Виконано |
|
25.04.2016 |
Провести профорієнтаційний захід «Коледж відкриває двері». |
Заступник директора коледжу з виховної роботи Усікова К.О. |
Виконано |
|
25.04.2016 |
Забезпечити упровадження інноваційних тех-нологій у навчальний процес шляхом удоскона-лення методичної роботи викладачів коледжу.
|
Голови циклових комісій, методист коледжу
|
Виконано |
|
25.04.2016 |
Сприяти зростанню професійної педагогічної майстерності викладачів шляхом упровадження технологій електронного навчання (Moodle). |
Голови циклових комісій, методист коледжу
|
Виконано |
|
26.05.2016 |
Забезпечити організацію та проведення переддипломних практик студентів коледжу відповідно до затвердженого графіку. |
Керівники практик та завідувачі відділень |
Виконано |
|
26.05.2016 |
Керівникам навчальних практик забезпечити своєчасну здачу відомостей та звітів про проходження навчальної та виробничої практик на відділення коледжу. |
Керівники практик |
Виконано |
|
26.05.2016 |
Кураторам груп перед початком проходження переддипломної практики провести інструктажі з техніки безпеки під час практики. |
Куратори навчальних груп |
Виконано |
|
26.05.2016 |
Пояснити і повідомити під підпис викладачів коледжу про вимоги Закону України «Про запобігання корупції» та заборону використо-вувати свої службові повноваження та пов’я-зані з цим можливості з метою неправомірної вигоди або у зв’язку з прийняттям обіцянки пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб. |
Юрист коледжу Гарбузенко Л.О., викладачі та працівники коледжу |
Виконано |
|
26.05.2016 |
Адміністрації коледжу уживати заходів щодо недопущення будь-якої можливості викладачам та працівникам коледжу використовувати свої службові повноваження з метою отримання неправомірної вигоди. |
Адміністрація коледжу |
Виконано |
|
26.05.2016 |
На час проведення сесій для можливості повідомляти про виявлені факти вчинення корупційних правопорушень встановити «гарячу лінію» за телефоном 4-01-65 та електронною поштою director-vk@mnau.edu.ua |
Адміністрація коледжу
|
Виконано |
|
26.05.2016 |
Кураторам груп продовжувати інформувати студентів з питань запобігання і протидії корупції. |
Куратори навчальних груп |
Виконано |
|
26.05.2016 |
Довести до відома працівників коледжу про дотримання вимог законодавства щодо порядку перерахунку благодійних внесків у грошовій формі та заборону працівниками коледжу брати участь у зборі батьківських коштів і роботі благодійних фондів та обліку благодійних (добровільних) внесків і пожертв. |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М.
|
Виконано |
|
26.05.2016 |
Головам циклових комісій здійснювати моніто-ринг результативності роботи викладачів з обдарованими дітьми. Результати моніторингу обговорювати на засіданнях методичної ради. |
Голови циклових комісій |
Виконано |
|
26.05.2016 |
Завідувачам відділень при плануванні прове-дення декад відділення й надалі включати захо-ди, направлені на розвиток творчої особистості студентів, а саме: інтелектуальні ігри, турніри, предметні олімпіади, творчі звіти – презентації коледжу, спеціальності, групи, зустрічі з цікавими людьми, екскурсії тощо. |
Завідувачі відділень |
Виконано |
|
24.06.2016 |
Затвердити «Зміни до Правил прийому до Вознесенського коледжу Миколаївського НАУ у 2016 році». |
Директор коледжу Цимбалюк Л.М. |
Виконано |
|
Заслухавши інформацію директора коледжу Цимбалюк Л.М., педагогічна рада
ухвалила:
1. Інформацію директора коледжу Цимбалюк Л.М. про підсумки роботи педагогічної ради за 2015-2016 навчальний рік взяти до відома.
Голова педагогічної ради Л.М. Цимбалюк
Секретар Т.А. Коверна